Ile wody należy pić według naszej wagi

dzienne spożycie wodyJeśli pić tyle wody, czego potrzebujesz zgodnie z Twoja waga, można przygotować wody o smaku owoców i herbat, aby ułatwić Ci przełknąć. Nie należy dodawać cukru

Każda osoba wody potrzebuje różnią się w zależności od każdego ciała, choć ogólnie jest przyjęte, fakt, że dorosły potrzebuje około 2 litrów wody dziennie, aby utrzymać się wyważone, ze względu na płyn, który jest eliminowany dzięki metabolizm. 60% naszego ciała to woda i tej pracy jest konieczne, aby utrzymać ten stosunek zrównoważony. To prawda, że woda może pomóc nam schudnąć i jest konieczne, aby utrzymać nas nawodniony i istotne. Jednak są tacy, którzy popełniają błąd zużywa więcej wody, które organizm potrzebuje do wypełniania jego funkcji, nie wiedząc, że faktycznie może być narażania zdrowia zamiast Cię dobry do ciała. Dlatego dzisiaj chcę wam ciekawe informacje, tak, aby nauczyć się zużywają tyle wody, nadaje się według masy ciała.

Ilość wody w zależności od masy ciała

Mimo, że bardzo niewiele osób ma go pamiętać, masa ciała każdego ma wiele wspólnego z ilością wody dziennie, aby być podjęte. Na przykład cienki osoba nie potrzebuje tak dużo wody, jako jeden z wyższej masy ciała. Jednak jak każdy ma różne ciała, jest formuła, która może być bardzo przydatne. Aby uzyskać dokładną liczbę, aby spożywać wody zdrowej masy ciała, trzeba wziąć wartość masy ciała w funtach i podzielić go na dwa. W wyniku tej operacji matematycznych jest równa liczbie uncji wody, że organizm potrzebuje na co dzień.

Na przykład:

osoba waży 116 funtów (52 kg) i dzieli się jego waga w 2 części; w rezultacie daje 58 oz (26 kg), że inne środki są jeszcze około 5 szklanek dziennie. Szczególne przypadki

W przypadku niektórych rodzajów sportu lub intensywnych ćwiczeń zaleca się spożywać dodatkowy litr wody na godzinę ćwiczeń.

Nie wliczając wiele owoców i warzyw w diecie jest to wygodne do spożywania co najmniej 2 litry wody dziennie.

Nawilżenie jest krytyczne, jeśli cierpią z powodu choroby lub mają niską obronę. W tym przypadku również nadaje się pić więcej wody, niż normalnie.

Zalecana dzienna ilość wody

Po nauczeniu się prostą formułę, aby ustalić, ile wody potrzebujemy dziennie, pomysł jest zacząć spożywać tę ilość wody, aby być nawodnionym i schudnąć. Jak wiemy, że wielu ludzi zapomnij pić tyle wody, lub po prostu sprawia, że trudne, możesz zostawić kilka porad, aby wypełnić dzienny cel.

Dobrze jest wypić szklankę wody przed każdym posiłkiem, ponieważ w ten sposób będzie trudniej zapomnieć ten zwyczaj i przyczyni się do lepszego metabolizmu posiłków.

Innym rozwiązaniem, które można zabrać do swojej rutyny jest wypić szklankę wody na pusty żołądek, a druga przed snem. Jednak jest to wygodne, dodać go z więcej wody w ciągu dnia, aby osiągnąć taką ilość wody, zalecane.

Jeśli Twój wadą jest fakt, że woda nie wie nic, warto skorzystać z jego zalet jest przygotowanie przyprawiony woda, ale nie dodawać cukru. Ty mogą być wykonane z owoców, ziół lub herbaty, m.in.

Jeśli zapomnisz łatwo, że pewna ilość wody należy pić w ciągu dnia, wykonuje rodzaju harmonogram z kwadratów dziennie i Marka pola za każdym razem, możesz wziąć szklankę wody.

Jak sprawdzić, jeśli piliśmy tyle wody? Najlepszym sposobem, aby wiedzieć, jeśli mamy właściwie nawodniony lub odwodnione jest moczem. Do tego ważne jest, aby wziąć pod uwagę częstotliwość, z jaką zamierzamy łazienka i kolor, który ma. Na przykład jeśli mocz ma bardzo jasny żółty, mówi nam że mamy właściwie nawodniony. W międzyczasie ciemny żółty mocz i silny zapach, możesz poinformować nas, że musimy pić więcej wody.

W przypadku powiadomienia suchość skóry i warg, uczucie zmęczenia i braku koncentracji podczas codziennej działalności to nadaje się również do zwiększenia zużycia wody, ponieważ są to wyraźne objawy odwodnienia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *